Niet alleen

nietalleen.pngmaandag 06 april 2020 12:33

Wat zien we veel hartverwarmende initiatieven in Wijdemeren ontstaan, zoals de berenjacht voor kinderen en de Facebookhulpgroep 'Samen Wijdemeren' waarmee mensen worden geholpen tijdens deze ingrijpende tijd.

We denken aan alle mensen uit onze gemeente die in de zorg en het onderwijs werken, van wie het uiterste wordt gevraagd. We denken aan gezinnen die werk, zorg én thuisonderwijs moeten combineren. We denken aan onze ouderen en hun mantelzorgers, die creatieve manieren moeten vinden om voor elkaar te blijven zorgen. We denken aan alleengaanden die zich geïsoleerd kunnen voelen. Ondernemers die zich zorgen maken over de toekomst van hun bedrijf. We denken aan onze regering en bestuurders, op wie een zware verantwoordelijkheid rust.

Als ChristenUnie Wijdemeren hebben we ons bij Nietalleen aangesloten. Dit platform verbindt talloze lokale en kerkelijke hulpinitiatieven aan elkaar en aan hulpvragers.

Heeft u ergens hulp bij nodig? Boodschappen doen, de hond uitlaten of heeft u behoefte aan een telefoontje? Kent u iemand die hulp kan gebruiken, iemand bij wie we een kaartje door de bus kunnen gooien? Kunnen wij voor u of iemand in uw omgeving bidden?

Stuur uw hulpvraag of gebedspunt naar esther.kaper@wijdemeren.christenunie.nl

Namens de ChristenUnie Wijdemeren bid ik u Gods vrede en nabijheid toe in deze uitzonderlijke tijd.

Reacties op 'Niet alleen'