Kandidatenlijst bekend!

kandidaten.jpgvrijdag 08 oktober 2021 09:18

Gisteravond hebben de ChristenUnie-leden tijdens de algemene ledenvergadering voor onze lijsttrekker en kandidatenlijst gestemd! We stellen onze kandidaten graag aan je voor:

1. Esther Kaper
2. Eric Brand
3. Niels Bruinius
4. Ursula Hopman
5. Ellineke van den Broeck-Bolt
6. Bert ter Stege
7. Rolina Grasmeijer (niet op de foto)
8. Esther Luijer-Van Rooijen
9. Peter Grasmeijer

Esther Kaper heeft zich als lijsstrekker al eerder voorgesteld. Eric Brand staat op plek 2. Eric woont in Kortenhoef, maar is opgegroeid in Loosdrecht. Hij is betrokken bij de Sijpekerk en productieleider en bestuurder van Muziektheater Spotlight. ,,Ik ben ondernemend, analytisch en kom met oplossingen die ook praktisch uitvoerbaar zijn. Als kandidaat op de tweede plek wil ik ervoor zorgen dat de ChristenUnie een partij is waarbij alle inwoners van Wijdemeren zich thuis voelen. Met een christelijk-sociaal verkiezingsprogramma waarin iedereen herkenning kan vinden.”

Met deze mooie lijst gaan we vol vertrouwen richting de verkiezingen! Wil je betrokken raken of meedenken over het verkiezingsprogramma? Stuur een e-mail naar Esther Kaper: esther.kaper@wijdemeren.christenunie.nl of bel/app 06-15267320.

Reacties op 'Kandidatenlijst bekend!'